משלוח חינם לנקודת חלוקה בקניה מעל 150 שקלים

חופשה בבית מלון עם ילד אלרגי

פורסם ע"י Allie Kashkash בתאריך

בחיי! חופשה עם ילד אלרגי מלווה בלא מעט חששות. על כן לקראת חופשת סוכות הבאה עלינו לטובה להלן מספר טיפים לנסיעה לחופשה במלון בארץ עם ילד אלרגי:

  1. לפני "סגירת" ההזמנה בדקו את מדיניות המלון לאלרגיה למזון. הניסיון מלמד שרשתות גדולות פועלות על-פי נהלים ברורים לאירוח אנשים שסובלים מאלרגיה מסכנת חיים למזון, וזה בהחלט מקל על ההתמודדות.
  2. בעת ההזמנה או בסמוך לאחר מכן התקשרו למלון והודיעו על מועד הגעתכם. ייתכן שתופתעו לגלות שיש רצון כנה ואמתי מצד צוות המלון להיטיב עמכם ולעשות הכל כדי שביקורכם במלון יהיה לשביעות רצונכם. כך למשל לאפשר לכם לשוחח עם שף המלון.
  3. ליתר ביטחון הצטיידו מראש במעט מזון מהבית - אני מביאה איתי חטיפים שנדב אוהב במקרה שבו המזון בחדר האוכל יימצא בלתי מתאים. כמובן שניתן גם לקפוץ למרכול הסמוך ולקנות מוצרי מזון מתאימים.
  4. בכניסה לחדר האוכל בקשו שוב לשוחח עם השף או עם ממלא מקומו, וליידעו בקשר לאלרגיה שממנה סובל ילדכם. לרוב השף יסביר לכם בדיוק מה מותר ומה אסור ולגבי איזה מזון קיים חשש. לא אחת הציע לנו השף להכין עבור נדב מנה במיוחד עבורו.
  5. היזהרו מפעילויות ילדים למיניהן במתחם המלון. בחופשתנו האחרונה במלון באילת צפינו בהופעה של אחד מכוכבי הילדים, במהלכה הציע צוות המלון תקרובת שכללה חטיפי במבה וחטיפים מסוכנים אחרים.
  6. כמו בכל מקום, טלו עמכם 2 מזרקים. אני נושאת עמי גם בנטזול ופניסטיל.
  7. התוודעו לדרכי הגישה המהירים והנוחים ביותר לבית החולים הקרוב.

הודות להתגייסות צוות המלון, היתה לנו חוויה מדהימה בחופשתנו האחרונה באילת. למרות החששות הצלחנו להרגיש בטוחים ורגועים מחוץ לבית, ואין זה מובן מאליו כלל.

איזה טיפים יש לכם לשהות בבתי מלון עם ילד אלרגי? אנא שתפו.


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.